2. juuni 2023

Kooli sünnipäevaks. Tüdrukute riietusruumi saun

Kõige rohkem on mulle meelde jäänud tüdrukute riietusruumi saun. Algklassides pidasin seda kooli kõige lahedamaks paigaks. Tavaliselt olid seal vanemad tüdrukud ja kui keegi nendest sind sauna kutsus, olid teistest ägedam.

Paar aastat tagasi vahetasime sõbrannadega seal enne iga kehalise kasvatuse tundi riideid. Samal ajal rääkisime igasuguseid saladusi või jutte, mida olime kooli peal kuulnud. Mul ei ole päris ühte kindlat mälestust saunast, kuid on meeles kord, kui me sõbrannadega koha pärast saunalaval vaidlema läksime.

Nüüd ei pööra keegi saunale tähelepanu. See on lihtsalt tavaline riiete vahetamise koht. 

Annika Kink, 7. kl


Algusest peale, kui siia kooli tulin, tundus mulle, et see saab olema koht, kus oma vaba aja veedan ja nii ka läks. 

Saun on minu jaoks kõige rahulikum ja vaiksem koht, kus tavaliselt oma sõpradega koos istun. Räägime juttu, koolipäeva lõpus käime poes ja tagasi jõudnud, sööme saunas istudes ostetud kraami.

Olen seal ka maganud. Ühel hommikul olin kooli tulles nii väsinud, et läksin saunalavale ja jäin kuidagi magama, mille nahka läks terve esimene tund.

Ainuke asi, mis saunas mulle väga ei sobi, on see, et internet ei levi ning pole võimalik telefonis istuda. 


Lisette Raudsepp, 8. kl