21. märts 2013

Sipelga lasteaed

Mul oli väga tore aeg lasteaias

Hommikuti, kui ma ärkasin, vaatasin telekat ja sõitsin jalgrattaga kiiresti lasteaeda. Kui jõudsin kohale, jooksin kähku majja ja võtsin õueriided seljast. Mina olin alati viimane, kes lasteaeda jõudis. Jõudsin just söögi ajaks. Kui sai söödud, läksin kohe sõprade juurde mängima. Mängisime kas autode või klotsidega. Ehitasime klotsidest autodele radu. Mina olin alati kõige sõbralikum. Kui me õue läksime, kõndisin mina kiikude poole, kus mõtlesime sõpradega mängu välja. Tegime kiigurallit. Vaatasime, kes kõige kiirema hoo saab.

Kui õueaeg läbi, hakkasime lõunat sööma. Siis sai hästi väheke mängida. Kõik pidid pärast mängu magama minema. Lõunauinak polnud kõige hullem. Muidugi oleks võinud üleval olla ja mängida. Kõik oleks seda tahtnud.

Meil ei olnud iial igav, kuna mõtlesime iga kord uusi mänge. Kui oli vähem lapsi, läksime jälle õue, kus turnisime ja kiikusime. Siis mängisin Ingaga kabet ja malet. Mina pidin tegelikult Ingale õpetama malet, nii et mängisime ainult kabet. Olin alati viimane laps, kes koju läks.

Mulle meeldisid väga lasteaiakasvatajad ja mul oli tore aeg lasteaias.

Martin Oja, 4. kl


Kuidas ma presidendiks sain

Kui ma lasteaias käisin, mängisime ükskord riigikogu, sest oli vabariigi sünnipäev.

Kõigepealt toimusid valimised. Õpetaja küsis, kes tahab olla president. Mina tõstsin käe ja saingi presidendiks. Võtsin kõik seadused vastu. Kõige parem seadus oli see, et lõuna ajal ei pea magama minema. Olime hoopis õues. Kui tuppa tulime, mängisime jälle riigikogu.

Mulle meeldis olla president.

Kristo Juul, 4. kl


Lasteaia mälestused

Mina mäletan lasteaiast seda, et magasime lõunaund, mängisime õues ja toas. Kord korraldasime mina, Alice ja Stella kasvatajatele ning teistele lastele etenduse. Kõik naersid, nii et pisarad silmis. See oli vahva!

Laura Baranov, 3. kl


Mälestusi lasteaiast

Käisin Varstu lasteaias neli aastat. Minule on jäänud sealt palju mälestusi.

Oli ilus päev, kui lasteaed pidas sünnipäeva. Soovisime lasteaiale palju õnne ja sõime torti.

Minule meeldis veel tüdrukute päev, kui külla tulid Varstu Keskkooli tüdrukud. Meil värviti küüsi, tehti meiki ning soenguid, Minu jaoks oli see väga lõbus.

Igal vastlapäeval käisime vastlaliugu laskmas. Ühe korra olen saanud medali kõige pikema liu eest.

Lasteaias oli tore. Kui võimalik, käiksin seal veelgi.

Karin Kender 4. kl


Lõbus mäng

Neli aastat tagasi käisin veel lasteaias. Mul oli seal palju sõpru, kellega mängisime igasuguseid põnevaid mänge.

Meie lemmikmäng oli „Haikala“. Seda mängu mängisime tagaaias paviljoni juures. Mäng käis nii, et üks laps ajas teisi lapsi taga ja kui sai selle lapse kätte, hakkas kättesaadu haikalaks ning asus teisi taga ajama.

Reinar Vissel, 4. kl


Minu mälestused

Lasteaia kõige paremaid hetki meenutan ikka aeg-ajalt.

Hommikuti ei tahtnud mõnikord süüa ja lükkasime pudru ühte taldriku äärde. Vahel tegime magamistoas tantse, näidendeid, laule ja ehitasime suurtest klotsidest maju. Pärast kutsusime juhataja Liivi magamistuppa ja palusime tal kott-toolile istuda. Me näitasime Liivile seda, mis välja mõtlesime.

Kui olime lasteaias, ei tahtnud me üldse lõuna ajal magada, Nüüd, kui oleme koolis, tahaks just magada, sest õppimine väsitab.

Minule meeldis kõige rohkem lasteaias vaadata telekat ja käia õues. Lasteaia aeg oli tegelikult väga lahe, sest seal sai kogu aeg nalja ja kurba tuju tundsime harva.

Olen väga õnnelik, et käisin Varstu Sipelga lasteaias.

Alice Saluorg, 3. kl