16. dets 2013

Poisid sõprusest ja sõpradest

Kõigil meil on sõbrad. Mida rohkem on sõpru, seda parem, sest siis on lõbusam.

Minul on palju sõpru. Mõne sõbraga saan aastas ainult  paar korda kokku, mõne sõbraga  kohtun peaaegu iga päev. Kõige tihedamini saan ma kokku Kristo, Egerti ja Keviniga. Arvan, et põhjus on selles, et meil on ühine hobi: võrridega sõitmine. Koos on lahe võrridega võidu ajada. Mõnusalt adrenaliinirohke tunde tekitab see, kui mõtlen kes meist kiiremini krossiraja läbib. On juhtunud mitmeid kordi, kui võrr katki läheb. Siis oleme sõpradega ikka koos arutanud, mis nüüd tuleb teha. Kevinil ja Egertil on võrride remontimises juba pikemaajalised kogemused. Aastate jooksul on neil ka tagavaraosasid kogunenud. Õnneks on nad sellised sõbrad, kes jagavad hea meelega oma tarkust ja kogemusi, kuidas või millega võrri remontida.

Arvan, et sõbrad ongi selleks, et üksteist aidata ja koos toredalt aega veeta.

Reinar Vissel, 5. kl



Mul on palju sõpru.

Minu parim sõber on Reinar, sest ta elab kõige lähemal. Meile mõlemale meeldivad võrrid, vanad autod ja traktorid. Veel meeldib võrridega sõita ja neid parandada, sest võrre peab kogu aeg putitama. Vanaisa on mehaaniku eest - ta aitab meid. Meil on salatee läbi metsa, mille kaudu sõidame üksteise poole, sest tee peal ei tohi. Põllu peale tegime mitu rada, kus krossitame.

Mul on veel teisi sõpru ka. Egert käib vahepeal oma võrriga minu pool.Siis sõidame koos ja teeme võistlusi. Tavaliselt võidab Egert.

Veel on mul üks hea sõber - Karl. Ta elab Põlvamaal, sellepärast saame kokku harva, põhiliselt vaheaegadel. Ta on siis vanaisa ja vanaema pool, kes elavad meile lähedal. Meil on seal suur onn, kus mängime sõda ja teeme muud põnevat. 
Sõber Sander läks ära Soome elama. Temaga suhtleme interneti teel. Väga hea, et selline võimalus on olemas.

Mul on väga hea meel selliste sõprade üle. Sõpru ei ole kunagi palju.

Kristo Juul, 5. kl