14. dets 2014

Lõbusad salmid jõuluvanale esitamiseks

Jõuluvana, mul om mure,
kos sa ollid terve suve!
Es tule appi hainale,
vissid jala`sainale.
Nüüd kui lavval sült ja piim,
jõuluvana kõpsti siin!

Reinar ja Kristo, 6. kl



Jõuluvana korstnas kinni,
välja tulla ta ei vinni.
Soe ja mõnus on tal seal,
kuumavõitu süte peal.

Kõigil lastel kurb on meel,
jõuluvana korstnas veel.
Laisaks muutunud on ta,
mis küll teha, ma ei tea!

Liisa ja Säde, 7. kl




Jänku hüppas üle tee,
üle külmetanud vee.
Käes tal oli kingipakk,
paki ümber valge tekk.
Pakis armas karumõmm,
keda ootas väike põnn.



Jõulumees, tore mees,
sada kinki koti sees.
Luuletust nüüd loen ma sulle,
palun anna kingid mulle!



Päkapikk, päkapikk väikene,
ära ole pahane,
et ma kassi kiusasin,
kuuseehteid lõhkusin.

Palun väga vabandust,
et ma tegin pahandust.
Kassile teen kalli-kalli,
kuuse otsa panen palli.

Airin ja Marika, 6 kl