26. apr 2017

Oh koolipäev, oh koolipäev, millal sina lõped?

Seda lauset küsivad peale minu veel paljud lapsed mitu korda päevas.

Mõni päev on koolis väga tore. Kõik läheb hästi, tunnid on lõbusad ja õpetajad ei pahanda. Ning siis tuleb jälle selline päev, kus mõtled, miks ma hommikul üldse voodist välja ronisin. Tahaks lihtsalt koolipäeva kuidagi kiiresti mööda saata ja sõpradega olla.

Meie koolis töötab üks väga tore inimene. Kui asi läheb natuke hulluks, saab temaga alati rääkida. Ta ei pahanda meiega kunagi. Kuulab ilusti ära, ka siis kui oleme pahandust teinud. Mõned õpetajad võiksid tema moodi olla. Hästi rahulikud ja rõõmsad. Ma arvan, et paljud läheksid hommikul rõõmsamalt kooli.

Reikko, 6. kl




Esmaspäevast reedeni käin ma koolis. Seal ma siis õpin, kohtun sõpradega ja tegelen õpetajatega, see tähendab, et jagan õpetajatele oma tarkusi. Nad kogu aeg küsivad minult midagi.

Üldiselt pole mul koolis käimise vastu midagi. Häirib ainult see, et need koolipäevad on nii pikad. Kooli hakkan sõitma ma tavaliselt juba 7.30 ja koolist koju saan ma alles õhtul kell 16.30.

Kooli jõudes otsin tavaliselt sõbrad üles ja räägin nendega. Tavaliselt arutame, kes mida eelmisel õhtul tegi. Peale teist õppetundi räägime sõpradega sellest, mis keegi peale tunde tegema hakkab. Kolmandas tunnis ma ootan tavaliselt juba väga, millal see koolipäev lõpeb ja millal koju saab.

Kodus on ju alati palju tegemist. Kodus saab ratta ja võrriga sõita, meisterdada või garaažis midagi remontida. Garaažis on alati väga põnev. Seal on autod ja nende osad, millega mulle meeldib tegeleda.

Kokkuvõtteks võin öelda, et koolis on tore, kui need koolipäevad nii pikaks ei veniks. Hea oleks, kui saaksin kohe peale tunde koju.

Rainar, 5. kl