20. mai 2018

Minu unistus

Ma sooviksin endale lemmikloomaks koera. Unistan üleni valgest koerast, kellel on mustad täpid. Koer peaks olema suur, et ta kaitseks mind võõraste eest. Paneksingi talle  nimeks Täpi.
 
See koer  kindlasti möllaks ja mängiks minuga ja oleks suur maiasmokk. Talle meeldiks mind vahepeal mänguhoos säärest näksata, aga ma poleks selle peale kuri. Käiksin temaga iga päev õues jalutamas ja oma sõpradel külas. Kui ma oleksin kurb, siis tuleks ta ja lakuks mind ja ma võtaksin tema kaissu. See teeks mu tuju kindlasti palju paremaks.

Praegu meil koera pole, kuna elame korteris ja tema jaoks pole lihtsalt ruumi. Vanemad unistavad oma majast ja sinna nad lubasid koera võtta. Loodan, et mu unistus täitub ja saan endale koera.

Kristiine-Elise 1. kl
Lemmikloomajuttude võistluse III koht