20. mai 2018

Minu loomad

Mul on kodus koer, kelle nimi on Arri. Ta pissib kogu aeg. See pidi tähendama, et ta jätab teistele koertele sõnumi, et siin on tema peremees. See on nagu tema kiri. Kui ma koolist koju lähen, siis ta alguses haugub, aga pärast  tahab üles hüpata. Arri on minule nii nunnu. Vahepeal kaob ta ära ja siis olen kurb. Mõnikord on ta riiakas ja kakleb teiste loomadega. Me mängime temaga sageli õues.

Mul on ka kass, kelle nimi on Pätu. Tema ka vahepeal kakleb. Kui ta tahab õue minna, siis ta näub. Samamoodi teeb ta siis, kui õuest tuppa tahab tulla, siis hüppab ta akna taha. Mõnikord olen ma vihane, et miks mina pean talle kogu aeg süüa andma, aga see läheb ruttu üle.  Kui kass mängida tahab, hüppab ta küünistega mulle jalga. Mõnikord on see päris valus.

Kairit, 1. kl
Lemmikoomajuttude võistluse III koht