8. mai 2014

Emadepäev - meie kallite emade päev!

II klassi vahvad lapsed mõtisklevad emadest.


Meie emme on ilus ja hea! Kõige parem!
Andi ja Anti

Minu ema on hea.  Ta õpetab mind süüa tegema, laulma ja kuidas käituda.
Dagnija

Minu kallil emmel on pruunid silmad. Temalt ma õpin kõike.
Raimond

Minu ema on kõige parem, sest ta hoolitseb minu eest alati ja aitab, kui mul abi vaja. Minu ema on heasüdamlik ja lahke. Me teeme koos süüa ja koristame. Ta õpetab mulle, et tuba peab korras olema.
Armin

Minu kallis emme kuulab mu mured ära. Me mängime koos igasuguseid mänge. Ta õpetab mulle etteütlust ja kirjutamist. Ta on kõige parem maa peal!
Hanna-Liisa

Minu  emme on kõige kallim, kõige armsam, kõige tublim, kõige nunnum, kõige parem ja kõige ilusam!
Rainar

Minu emme on rõõmus, et ta on minu ema. Ta on tark ja ilus. Koos me külvame aedvilju ja teeme koolitööd.
Markus

Minu emme on minule kallis. Ta on armas ja ilus. Ma aitan tal teha pannkooke ja külvata seemneid.
Kermo

Head emadepäeva!
Kevin