28. veebr 2018

100 sõna Eestile. Mulle meeldib elada Eestis

Mulle meeldib elada Eestis, kuna Eesti on väike ja ühtehoidev riik.

Eestlaste kokkuhoidlikkust ja uhkust oma riigi üle näeb loomulikult laulu- ja tantsupeol, kuhu inimesed üle Eesti kokku tulevad. Mulle endale väga meeldib tantsupidu, kuna see elamus, mis sealt saan, on imeline, mida ei oska isegi sõnadesse panna. Ise peab kohal käima, et aru saada, kui võimas kõik on. 

Olla eestlane on eriline ja mulle see meeldib. Meid pole palju nagu ameeriklasi või venelasi -  oleme haruldased. Eestis pole nii palju probleeme, nagu seda jagub suurriikides. Eestlased elavad rahulikult ja ajavad oma eesti asja. 

Hea, et elan Eestis ning kindlasti ei kavatse tulevikus välismaale kolida. Seda ütles ka 2017. aasta tantsupidu ,,Mina jään“.

Airin, 9. kl