30. nov 2011

Miks mulle meeldib vaadata filme?


Võib-olla paljudele inimestele ei meeldi filme vaadata. Kuid mina olen selline inimene, kes jookseb kohe kinno, kui võimalust on.

Esiteks meeldib mulle filme vaadata juba sellepärast, et kinos saab rääkida,  arutada asju filmist või koolist ning kodutöödest. Kindlasti saab ka sõpradega kokku.
Meil Varstus on see hea, et filmivaatamine ei maksa palju, kõigest 1 €. Kui võrrelda kinopileti maksumust Võruga, on Varstus pilet viis korda odavam. See on ka hea, et saab valida ise koha, kuhu istud.
Kindlasti vaatan ka telekast filme. Kodus on mugav ja mõnus ning ka hea. Kuid üsna ruttu segavad mõnusat vaatamist kõikide poolt kauaoodatud reklaamid ja kõik on rikutud.

Paljud sugulased, sõbrad ning tuttavad on küsinud, miks mulle filmid meeldivad. Tavaliselt vastan, et mõned filmid harivad ja õpetavad elus käitumist. Kuid vahetevahel olen ka vastanud teistmoodi: kõikides filmides on kübeke nalja ning see mulle meeldib ning teeb tuju heaks. Kuigi mõned filmid räägivad koolist ning vägivallast seal, olen mina õnnelik, et meie koolis taolisi asju taluma ei pea. Eelmise veerand viimasel päeval näidati õpilastele filmi „Akvaarium“ („Fish tank“) ning see ei meeldinud, kuna seal oli minuealistele mitte sobivaid kaadreid.

Meil Gerdaga (sõbrannaga) on juba nagu traditsioon käia igal nädalal kinos, ka siis, kui film ei tundu põnev ega eriti ei huvita meid. Sellisel juhul käime rohkem seltskonna pärast. Vähemalt mina.

Olen üks paljudest või vähestest, kellele meeldib kinos käia.Võib-olla arvatakse, et see on raharaiskamine, kuid nii see pole. Alati saad elamuse võrra rikkamaks, natukene targemaks ning on jällegi millestki sõpradele rääkida.

Iris Arumäe, 7. kl