26. apr 2017

Minu koolitee algus

Kui olin kolmeaastane, siis ma hakkasin  käima lasteaias. Käisin lasteaeda õe koolibussiga. Me sõitsime kodust Tsooru ja sealt edasi lasteaiabussiga lasteaeda. Minu kasvatajad olid Kaja, Pille-Riin ja kokatädi Ulvi. Esimesed koolitarkused sain ma lasteaiast. Ma õppisin lasteaias värvimist, joonistamist, numbreid ja tähtede kirjutamist. Minu parim sõber lasteaias oli Karel. Me mängisime koos ja tegime paljusid asju veel. Mind ka kiideti, sest mulle meeldis koristada, koristasin näiteks ehitusklotse.

Lasteaia viimases rühmas hakkasin käima eelkoolis, mis toimus Antslas. Minu õpetaja oli Kaja Simisker. Eelkool toimus üks kord nädalas kolmapäeviti. Esimesse klassi läksin  2011.aastal Varstu Keskkooli. Klassijuhatajaks oli õpetaja Ene Pärnaste. Koolis sain õppida eesti keelt, kirjandust ja kunsti. Tulin õppima Varstu kooli, sest Varstu oli meie kodule poole lähemal kui Antsla. Teiseks põhjuseks oli bussiaeg. Antsla koolibuss läks kodu teeotsast kell seitse hommikul, aga Varstu koolibuss läks kell 07:30, sain kauem magada.
   
Minu koolitee on kestnud  kokku viis aastat. Selle aja jooksul olen ma õppinud hästi kirjutama ja lugema. Kõige rohkem meeldib mulle sõpradega olla. Tundidest meeldib kõige rohkem matemaatika, sest ma oskan seda hästi. Hinded on minul kõik neljad-viied. Kuna minule meeldis väga süntesaator, ostsid vanemad mulle ka selle. Õnneks oli Varstu koolis õpetaja Ele Vakk, kes õpetas mulle pillimängimise selgeks.

Kuigi olen käinud mitmes erinevas koolis, meeldib mulle kõige rohkem Varstu Keskkool. Meeldib sellepärast, et koolis on parimad õpetajad ja kõige parem klassijuhataja. Koolis on mul ka rohkem häid sõpru, kellega mängida vahetunnis ja peale kooli. Kõige parem sõber poistest on Steven ja tüdrukutest Eliisa. Mulle meeldib väga koolis käia ja areneda.

Markus, 5. kl