18. veebr 2014

Mulle meeldib elada maal

Meie pere elab maal ja mulle see meeldib. Siin on ilus loodus ja elavad toredad inimesed.

Maal elades peab  palju töötama, näiteks puid tegema ja suvel muru niitma. Ikkagi  meeldib mulle maal rohkem kui linnas.

Kuigi linnas on palju poode, saab käia kohvikutes ja suuremates linnades on ka veekeskused – ei meeldiks mulle seal. Linnades sagib alati väga palju inimesi ja linnainimesed on minu arvates väga närvilised. Ka linnas elavad lapsed on minu arust ülbemad ja õelamad kui need, kes elavad maal. Muidugi võib linnas kohata ka toredaid inimesi, näiteks minu emapoolne vanaema ja Tallinnas elav sõber Siim oma perega.

Mulle meeldib maal elada ka sellepärast, et peale kooli saab sõita võrri, ATV ja jalgrattaga. Suvel on lahe oma tiigis ujumas käia. Tore on koeraga metsas ja põllul joosta. Isa on õpetanud mulle ka traktoriga põllu harimist. Need on kõik sellised vahvad asjad, mis mulle meeldivad ja mida ma linnas teha ei saaks.

Kui suureks saan, rajan kindlasti oma kodu maale. Usun, et maal elades olen ma õnnelik.

Reinar Vissel, 5. kl